خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول انتظامی خبر داد؛

سه کشته و سه مجروح در نزاع محلی دلفان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۸۳

فرمانده انتظامی دلفان گفت: نزاع محلی سبب کشته و مجروح شدن 6 نفر در این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ فضل اله منصوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری "سرکشتی داربیدگ این شهرستان، بلافاصله اکیپ‌هایی از یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی دلفان در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانواده عشایری به علت اختلاف بر سر چرای دام به صورت مسلحانه با یکدیگر درگیر و متأسفانه ۳ نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و ۲ مرد به قتل می رسند و ۳ نفر دیگر از ناحیه پا به وسیله سلاح گرم مجروح و ۶۰ رأس گوسفند نیز تلف شده‌اند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: مأموران ضمن انجام اقدامات تخصصی توسط پلیس آگاهی و انتقال مجروحان به منظور مداوا به مراکز درمانی، فرمانده انتظامی استان نیز شخصاً در محل حاضر و با صدور دستورات لازم به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، ۶ نفر از عاملان نزاع که متواری بودند را طی چند عملیات دستگیر، ۳ قبضه سلاح شامل ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه شکاری را نیز کشف و ضبط کردند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته و حضور پلیس، امنیت در این منطقه برقرار است، گفت: برخی افراد به جای تمکین به قانون با اقدام خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که متأسفانه باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.

وی ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و هرکس آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز