خبرگزاری کار ایران

ردپای جادو در برکناری ربیعی

شهرداری اردبیل طلسم شده بود؟!

پشت‌پرده‌ ماجراهای برکناری محمد ربیعی از سرمربی‌گری شهرداری اردبیل، با گذشت چند هفته از آن هنوز هم نقل محافل ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین خبر از این سلسله اتفاقات ادعای ربیعی در مورد مراجعه برخی از مخالفان او به رمال بود.

خبرنگار ایلنا با پیگیری این ادعا پرده از جریانی برمی‌دارد که تبعات فوتبال نوشکفته‌ اردبیل را تهدید می‌کند.

ماجرا از وقتی آغاز می‌شود که برخی از مدعیان جانشینی ربیعی، پس از ناکامی‌های پیاپی شهرداری در نتیجه‌گیری به طریقی به او گوشزد می‌کنند که تیم را طلسم کرده‌اند! او به این ادعاها توجهی نمی‌کند اما خبر به بازیکنان هم می‌رسد و تمرکز آن‌ها را به هم می‌زند. عجیب این‌که این مدعیان با استفاده از نفوذی که در باشگاه دارند نام مادر ربیعی را از کپی شناسنامه‌ای که در پرونده‌اش داشته استخراج و به اطلاع آقای جادوگر می‌رسانند. آن‌ها علاوه بر این، از دست داشتن برخی بازیکنان خارج از لیست هیجده نفره هم در این جریان می‌گویند و پای آن‌ها را نیز وسط می‌کشند.

ربیعی این جریان را پس از برکناری به خبرنگار ایلنا می‌گوید. او حتی از نام و نشان دعانویسی که این افراد برای این کار به او مراجعه کرده‌اند، پرده برمی‌دارد. صحت و سقم این ماجرا اما تا زمان انتشار این خبر بر ما پوشیده می‌ماند.

پیگیر ادعای سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری اردبیل می‌شویم. با توجه به نشانی‌های داده شده، فرد مذکور را در یکی از روستاهای اطراف نمین پیدا می‌کنیم و با او هم‌صحبت می‌شویم. رمال ابتدا موضوع را انکار می‌کند اما پس از شنیدن نشانی‌های غیرقابل انکار خبرنگار و اطمینان از اخراج ربیعی، به نوشتن چنین چیزی اعتراف می‌کند و البته آن را کاری می‌داند که برای گشایش گره دوستانش کرده است. دوستانی که انگار گره‌شان، حضور ربیعی در اردبیل بود!

شهرداری بعد از رفتن ربیعی نتایج خوبی گرفته اما اگر می‌خواهد به همین روند ادامه بدهد، حواس مسئولان این تیم باید به دوستان آقای جادوگر باشد. کسانی که منافع خود را بر منافع تیم و شهر ترجیح می‌دهند و برای رسیدن به آن‌ها دست به هر کاری می‌زنند.

کد خبر : ۳۲۰۳۱۰