خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

9 تور صنعتی برای 133 واحد تولیدی استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۱۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری 9 تور صنعتی ویژه بازدید واحدهای تولیدی استان از نمایشگاه‌ها و تولید کنندگان موفق کشور، در 10 ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت به منظور ارتقاء تکنولوژی و توانمند سازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولید کنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحدهای تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

علایی از تحقق 180 درصدی برنامه‌های این شرکت در شاخص حمایتی برگزاری تورهای صنعتی خبر داد و افزود: در 10 ماه نخست سال جاری، 9 تور صنعتی برای واحدهای تولیدی استان برگزار شده است که در قالب این تورهای صنعتی، 133 واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحدهای موفق کشور بازدید کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تورهای صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شوند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین برنامه‌های حمایتی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که همان حمایت از واحدهای تولیدی است، نقش مثبتی داشت و در بهبود عملکرد آنان به جهت استفاده از تجربیات سایر تولید کنندگان نیز موثر واقع شد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز