خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل مطرح کرد:

ضرورت تربیت نسل جدید همسو با فرهنگ عاشورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۵۳

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تربیت نسل جدید همسو با فرهنگ عاشورا تجلی بخش چشم اندازی روشن برای اعتلای همه جانبه در جامعه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌های اربعین حسینی در محل ستاد عتبات عالیات برگزار شده بود، با قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مناسبات‌های مذهبی و به ویژه ایام محرم و صفر گفت: ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا در بین مردم و به ویژه در بین نسل جوان آینده‌ای درخشان در اعتلای همه جانبه کشور را ترسیم می‌کند که موجب سربلندی، پیشرفت و ترقی خواهد بود.

وی افزود: اکنون فضای مجازی در کنار تهدیدها و آسیب‌های آن فرصتی مغتنم برای اشاعه و نشر نهضت عاشورا نه فقط در داخل کشور بلکه در منطقه و جهان است و این موضوع ایجاب می‌کند تا مسئولان نهاد‌های فرهنگی با استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های فضای مجازی در تولید و نشر محتوا مطابق با نیازمندی‌ها و خواسته‌های نسل جوان تهیه و در دسترس قرار دهند.

در این جلسه مسئول ستاد عتبات عالیات نیز با ارایه گزارشی از کمک‌های مردمی به ستاد، از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان به لحاظ اهدای کمک‌های نقدی به عتبات عالیات در ساخت صحن حضرت زهرا (س) قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز