خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

️پژوهش های لازم برای اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۸۹

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت:پژوهش های لازم بریا اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود.

به گزارش ایلنا، میر محمد سید هاشمی  در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان در خصوص بررسی اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان گفت: لازم است پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان قبل از اجرا در مرکز پژوهشهای شورای شهر اردبیل به صورت کارشناسی بحث و بررسی شود.

 وی با بیان اینکه همچنین لازم است شاخصه های تبدیل معابر شهری به پیاده راه کاملا بصورت علمی مشخص شود تا  مکان یابی پیاده راه ها سلیقه ای نباشد؛ افزود: قبل از هر اقدامی برای اجرای یک پیاده راه بایستی ابتدا پارکینگ های عمومی فراهم شود که در غیر این صورت این طرح قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

سیدهاشمی ادامه داد: در اجرای این طرح مسیرهایی برای خودروهای امدادی، وانت بارها و حتی تردد معلولین و افراد کم توان مشخص شود. نباید در اجرای این طرح عجله کرد و شایسته است برای اینکه در اینده شاهد تبعات اجتماعی آن نباشیم این موضوع در مرکز پژوهشهای شورا بصورت کارشناسی  بررسی شود.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین گفت: این طرح باید همسو و منطبق با طرح بحث مطالعات بافت کهن که قسمتی از طرح تفصیلی در حال مطالعه است باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل به تدوین برنامه ای منسجم بر اساس مطالعات جامع حمل ونقل و ترافیک شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: اگر برنامه ای منسجم تدوین شوداقدامات شهری و اجرای پروژه های ترافیکی در آینده نیز بر محور همان طرح جامع خواهد بود.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد یا اعمال محدودیت ترافیکی در ساعات و ایامی خاص نیز نیاز به مطالعه دارد؛ افزود: در این خصوص مشاورینی که اشنا به مشکلات ترافیکی شهر هستند باید اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز