خبرگزاری کار ایران

وزش باد جنوبی در اردبیل / فردا هوا خنک‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۸۵

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل از وزش باد جنوبی و افزایش دما طی امروز در استان خبر داد و گفت: با افزایش پوشش ابر، دمای هوا طی فردا کاهش نسبی خواهد داشت.

محمد فاخر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان، جوی نسبتا پایدار تا اواخر هفته جاری در استان مستقر خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود طی امروز وزش باد جنوبی(گاهی تند) به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی پدیده غالب باشد و دمای هوا نیز افزایش یابد.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از تقویت جریانات شمالی همراه با رطوبت خزری طی فردا (دوشنبه ۱۰ خرداد) در استان خبر داد و گفت: ضمن کاهش نسبی دمای هوا بر میزان پوشش ابر بویژه در نوار شرقی استان افزوده شده و شاهد وزش باد خزری (گاهی به صورت تند) خواهیم بود.

فاخر ادامه داد: همچنین برای فردا و پس فردا(صبح سه شنبه ۱۱ خرداد) در نوار شرقی و شمالی استان احتمال رخداد مه و بارش پراکنده و خفیف باران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه آسمان استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۲ خرداد) در غالب ساعات صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی خواهد بود، اذعان کرد: در مدت یاد شده دمای هوا مجدداً افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز