خبرگزاری کار ایران

وزارت نفت در اجرای طرح پایتخت کتاب ایران مشارکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۹۲

پیرو امضاء تفاهم‌نامه‌ همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت نفت، این وزارتخانه از شهرهای مناطق نفت‌خیز کشور که بخواهند در طرح پایتخت کتاب ایران شرکت کنند، حمایت می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از مشارکت این وزارت خانه در برگزاری طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر نعمت‌الهی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: پیرو امضاء تفاهم‌نامه‌ همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت نفت، ما نیز از شهرهای مناطق نفت‌خیز کشور که بخواهند در طرح پایتخت کتاب ایران شرکت کنند، حمایت کرده و در برنامه‌هایشان مشارکت می‌کنیم و تسهیلات، خدمات و امکاناتی را ارائه خواهیم کرد.

وی متذکر شد: طبق برنامه‌ طرح پایتخت کتاب ایران، پنج شهر به عنوان نامزد نهایی معرفی خواهند شد که چنان‌چه شهر‌های مناطق نفتی مانند اهواز، آبادان، عسلویه، امیدیه و ماهشهر و… در این رقابت موفق شوند و در میان این شهرها باشند؛ وزارت نفت به شکل‌های گوناگون از جمله با فراهم آوردن امکانات و تسیهلات مالی و فرهنگی، تاسیس و تجیهز کتاب‌خانه و تهیه کتاب و… از آن‌ها حمایت می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح‌هایی از این دست علاوه بر این‌که به ارتقاء آگاهی عمومی کمک می‌کند سبب بهبود وضعیت فرهنگی در سطح ملی شده و به بهبود وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در شهر‌های نفتی کشور نیز کمک می‌کند و به همین دلیل ما نیز در کنار وزارت ارشاد برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی اعلام آمادگی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز