خبرگزاری کار ایران

تعمید تفنگ و گهواره‌ی مردگان منتشر شدند

کد خبر : ۲۱۰۷۶۷

«تعمید تفنگ» با ترجمه‌ی اسدالله امرایی و «گهواره‌ی مردگان» نوشته‌ی مهدی بهرامی هر دو ازسوی نشر پیدایش منتشر شدند.

«تعمید تفنگ» با گردآوری و ترجمه‌ی اسدالله امرایی توسط نشر پیدایش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این کتاب ۱۶ سرفصل با عنوان‌های: کالم توبین، یک منهای یک، امی همپل، خرمن، برد واتسن، دیدار، یوویم آکپان، تعمید تفنگ، فدریکو فالکو، بخت‌آزمایی، دوردی نورس، بودایی، چارلز د. امبروسیو، شمای اشیا، لوری اوستلوند و همه پسرها دارد.

تعمید تفنگ؛ یک مجموعه‌ی داستان در معرفی نویسندگان مختلف دنیاست که اکثرشان آمریکایی هستند. محور آن، انسان درگیر و روابط انسانی است؛ انسان و مواد مخدر، انسان و جنگ و … است. در ۳۰۹ صفحه نوشته شده و ۱۷۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قسمتی از این کتاب که در پشت جلد آمده را می‌خوانیم: «ابایی ندارد که کتمان کند با زنی که ازدواج کرده بود به‌هم زده و دیگر از هم جدا شده‌اند. مشکلی ندارد که بگوید نشانی خانه‌اش در چارلوتند عوض شده. حذف نکات گوناگون رزومه‌اش کار آسانی است… اگر در جنوب بندر روی تشک بادی خود خوابیده و خوابش نمی‌برد به خاطر عذاب وجدان از دروغ‌هایی نیست که گفته. قبول دارد که هدف وسیله را توجیه می‌کند. اگر خوابش نمی‌برد برای این است که سخت مشغول است که آیا هیئت مدیره سازمان چیزی علیه او پیدا خواهد کرد یا نه. البته مه پیدا نمی‌کند. رییس هیئت به محض اینکه در پاکت را باز کند و سربرگ وزارت امور خارجه را ببیند متقاعد می‌شود.»

گهواره‌ی مردگان

نشر پیدایش، «گهواره‌ی مردگان» نوشته‌ی مهدی بهرامی را در ۱۷۰ صفحه و با قیمت ۹۵۰۰ تومان به بازار کتاب عرضه کرد. این کتاب داستانی از نوع فراداستان است و برای گروه سنی بزرگسال نوشته شده‌است.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «چند‌روز، دورادور، دختره‌ رو تعقیب کرده بودم و می‌دونستم از کدوم کوچه‌ها می‌ره خونه. همراه سه‌ تا از دخترای دیگه می‌رفت. خوبیش این بود که قبل از باغ اناری دیگخ تنها می‌شد. به‌دو رفتم و خودم رو رسوندم به باغ اناری. کوچه خلوت خلوت بود. از جایی که دیوار کاهگلی باغ ترک ورداشته بود جلد پریدم تو باغ و کمین کردم. از سکوت باغ ترسیدم. زنجیر و محکم تو دستم پیچوندم. باید مثه قرقی می‌گرفتمش و فوری می‌کشوندمش تو باغ…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز