خبرگزاری کار ایران

همایش مجاهدان تبریز، ستارخان و انقلاب مشروطیت ایران در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۰۲

همایش مجاهدان تبریز، ستارخان و انقلاب مشروطیت ایران به مناسبت یکصدمین سال درگذشت ستارخان، سردار ملی، دی‌ماه ۹۳ در تبریز برگزار می‌‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش مجاهدان تبریز، ستارخان و انقلاب مشروطیت ایران در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صفی‌پور گفت: این همایش در محورهای جامعه‌شناسی قیام مجاهدان تبریز و آذربایجان در عصر مشروطه، پایگاه طبقاتی، خاستگاه اجتماعی و سازمان مجاهدان، نقش باورهای مذهبی در حرکت مجاهدان مقاومت تبریز، رابطه مجاهدان تبریز با دیگر کانونهای مشروطه خواهی ایرانیان، مجاهدان و توده‌های فرودست و تاریخ نگاری مشروطه، حادثه پارک اتابک و فرجام مجاهدان آذربایجان برگزار می‌شود.

وی، جنبه بین‌المللی فعالیت مجاهدان مقاومت تبریز(بازتاب آن در مطبوعات، دولت‌ها و محافل خارجی)، مقاومت تبریز و استقلال و تمامیت ارضی ایران، شخصیت، مدیریت نظامی و رهبری ستارخان در مقاومت تبریز و مجاهدان آذربایجان، ستارخان و ادبیات عصر مشروطه را از دیگر محورهای همایش یاد شده برشمرد و گفت: علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه با تاکید بر مسئله تحقیق و نوآوری‌های مدنظر تا پانزدهم مهرماه جاری و اصل مقالات را تا بیست و پنجم آبان ماه با ذکر دقیق مشخصات(نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، پست الکترونیکی، محل سکونت و اشتغال) نویسنده یا نویسندگان به آدرس اینترنتی sattarkhan. h @ gmail. com ارسال کنند.

وی افزود: اصل مقالات می‌بایست در حدود ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه و مستند، روشمند و مبتنی بر اصول و روش‌های تحقیق و اختصاصاً درباره محورهای همایش مبتنی بر استفاده از منابع تازه‌یاب، اسناد جدید، غیر تکراری و حاوی یافته‌ها و تحلیل‌های جدید باشد.

این همایش توسط انجمن ایرانی تاریخ(شعبه تبریز) با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و فرمانداری تبریزبه مناسبت یکصدمین سال درگذشت ستارخان سردار ملی دی‌ماه ۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز