خبرگزاری کار ایران

ساعت ویرانی آرام روانشاد منتشر شد

کد خبر : ۲۰۴۶۸۱

آرام روانشاد در ساعت ویرانی به سراغ موضوع کینه دختر به پدر با نگاهی فلسفی و روانکاوانه رفته است. او قصد دارد تریلوژی ساعت‌ها را بنویسد و درحال حاضر مشغول نوشتن دومین رمان از این سه گانه ساعت‌ها است.

تازه‌ترین اثر آرام روانشاد با عنوان ساعت ویرانی ازسوی انتشارات مروارید چاپ و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایلنا؛ آرام روانشاد زاده و بزرگ شده شیراز است و داستان‌نویسی را از سال در ۱۳۸۲حلقه قصه شیراز و زیر نظر ابوتراب خسروی و محمد کشاورز آغاز کرد. قبل از داستان‌نویسی به تاتر مشغول بوده است. اولین کتابش که به گفته خودش فقط تجربه ساده‌ای بوده است سال ۱۳۸۸ از سوی انتشارات نگیما چاپ شد. اما در این سالها او تمام توانش را برای نوشتن ساعت ویرانی که رمانی با رویکردی فلسفی‌ست گذاشت.

نگاه فلسفی دغدغه اصلی آرام روانشاد در داستانهایش است. مواجهه شخصیت‌هایش با چرایی‌ها و جدال دائمی آدمی با خود. در ساعت ویرانی او به سراغ موضوع کینه دختر به پدر با نگاهی فلسفی و روانکاوانه رفته است. او قصد دارد تریلوژی ساعت‌ها را بنویسد و در حال حاضر مشغول نوشتن دومین رمان از این سه گانه ساعت‌ها است.

آرام روانشاد سال ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ بخاطر داستان‌های خاکستری و دو زن زیبا برگزیده جایزه ادبی صادق هدایت شد و در سال ۱۳۹۰ برای داستان: فقط می‌خواستم یک فنجان قهوه بخورم برنده جایزه ادبی صادق هدایت شد. سال ۱۳۹۱ جایزه ادبی شمسه را بخاطر داستان کوتاه آواز زرد از آن خود کرد و از سال ۱۳۹۱ با بنیاد ادبی صادق هدایت به عنوان یکی از داوران همکاری می‌کند.

همچنین او مجموعه داستان‌های برنده جایزه ادبی هدایت را از ابتدا تا ۱۳۸۹ جمع آوری و گزینش کرد و به نشر مروارید برای چاپ سپرد که به زودی از طرف این نشر چاپ خواهد شد. خودش ادبیات با رویکردی فلسفی را اصلی‌ترین دغدغه زندگی‌اش می‌داند و در میان نویسندگان ایرانی پس از هدایت بیش از همه از گلی ترقی و محمدرضا کاتب متاثر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز