خبرگزاری کار ایران

هاشمی شاهرودی:

رای ملت تعیین كننده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۲

فرد منتخب باید بتواند به وظیفه‌ خود که همانا خدمت به نظام و ملت و رهبری است، به خوبی عمل نماید.

ایلنا: آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی با حضور در پای صندوق رای‌گیری سیار 472 و انداختن رای خود در صندوق، به خبرنگاران گفت: انتخابات کار بسیار بزرگ نظام و ملت است که زمینه‌ساز عزت و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی در همه عرصه با هدایت‌های مقام معظم رهبری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه قوانین انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است، اظهار داشت: کاندیداها ثابت کردند که به این قوانین و مقررات پایبندند.

وی با بیان اینکه کسانی که به این قوانین عمل می‌کنند، در خلق حماسه سیاسی نقش‌آفرین هستند، افزود: رای ملت مشخص می‌کند که چه کسی سکان ریاست جمهوری را در دست خواهد گرفت.

هاشمی شاهرودی، حضور حماسی مردم را برملا کننده دروغ‌های استکبار جهانی دانسته و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که جریان‌سازی استکبار برای کم توجهی آنان نسبت به مسایل نظام، دروغی بیش نبوده است و این حماسه بزرگ پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد: فرد منتخب بتواند به وظیفه‌ خود که همانا خدمت به نظام و ملت و رهبری است، به خوبی عمل نماید.

وی گفت: کسانی که انتخاب نمی‌شوند، باید قانون مدارانه نتیجه آراء مردم را بپذیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز