خبرگزاری کار ایران

آیت الله امینی:

امیدواریم رییس‌جمهور جدید به وعده‌هایش عمل كند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۷

امیدواریم کسانی که انتخاب می‌شوند و کسی که به عنوان رئیس جمهور برگزیده می‌شود به وعده‌هایی که دادند عمل کنند و البته در کار‌ها هم مشورت پذیر باشند تا بتوانند مشکلات را مرتفع نمایند.

ایلنا: امام جمعه محبوب شهر قم پس از شرکت در انتخابات گفت: ‌امیدواریم کسانی که انتخاب می‌شوند و کسی که به عنوان رئیس جمهور برگزیده می‌شود به وعده‌هایی که دادند عمل کنند و البته در کار‌ها هم مشورت پذیر باشند تا بتوانند مشکلات را مرتفع نمایند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله ابراهیم امینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز با انداختن رای خود در صندوق ۴۷۲ شهر قم مستقر در حرم فاطمه معصومه (ص)،در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شهر و روستا شرکت کرد.
امام جمعه قم در جمع خبرنگاران، شرکت گسترده مردم در انتخابات را ضروری دانست و تاکید کرد: آنها که تاکنون رای ندادند باید با سرعت بیشتری در انتخابات شرکت کرده و البته در انتخاب اصلح خیلی زیاد دقت کنند چراکه این انتخاب بسیار سرنوشت ساز است.
وی افزود: در این انتخاب نباید دوستی و علایق شخصی‌ها را به حساب آورده بلکه باید بیاندیشند که چه کسی قدرت کار دارد به او رای دهند چراکه آینده کشور به آن فرد بستگی دارد.
آیت الله امینی گفت: امیدواریم کسانی که انتخاب می‌شوند و کسی که به عنوان رئیس جمهور برگزیده می‌شود به وعده‌هایی که دادند عمل کنند و البته در کار‌ها هم مشورت پذیر باشند تا بتوانند مشکلات را مرتفع نمایند.
وی با اشاره به اهمیت انتخاب شورا‌ها نیز گفت: آبادانی شهر قم احتیاج به کارهای اساسی دارد و این نیازمند کارهای بزرگ شورای شهر است؛ شورای شهر برای موفقیت در کارش باید اولویت‌ها را درنظر داشته و خدمت خوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز