خبرگزاری کار ایران

مسوول كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات قزوین:

عملکرد رسانه‌های جمعی قزوین در انتخابات شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۶

رسانه‌های جمعی قزوین بویژه صدا و سیمای مركز قزوین و منابع و ابزارهای اطلاع رسانی برای تحقق و خلق حماسه سیاسی در انتخابات شاهكار كردند كه این عملكرد آنها شایسته تقدیر است.

ایلنا: مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسانه‌های جمعی قزوین به ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین و منابع و ابزارهای اطلاع رسانی برای تحقق و خلق حماسه سیاسی در انتخابات شاهکار کردند که این عملکرد آن‌ها شایسته تقدیر است.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ هادی صادق دقیقی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌های جمعی در انتخابات اخیر بیان داشت: عوامل و عناصر زیادی در تحقق مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی نقش داشتند که جایگاه و نقش رسانه‌ها در این میان وی‍ژه می‌باشد.

وی افزود: رسانه‌های جمعی استان از شش ماه قبل به صورت متناوب و از سه ماه قبل به شکل مستمر و فعالانه در زمینه انتخابات اقدام به تحلیل و تهیه گزارش و اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و تحرکات انتخاباتی کردن که در نوع خود کم نظیر بود و قابل ستایش و تقدیر می‌باشد.

هادی صادق دقیقی استفرار بخش سیما و همچنین صدای مرکز قزوین در ستاد انتخابات استان را برای اولین حرکتی مثبت و شایسته عنوان و افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین با اطلاع رسانی به موقع از روند اجرای برگزاری انتخابات نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی داشته است که جا دارد از مدیر کل و همکاران خدوم و پرتلاش این رسانه فراگیر تقدیر و تشکر نماییم.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین خبر داد و در ادامه گفت: مشارکت قزوینی‌ها در انتخابات ۸ درصد بیشتراز میانگین کشوری بود که از نقش رسانه‌ها در تحقق این هدف نباید غفلت کرد.

وی در پایان نظارت، اطلاع‌رسانی و مطالبه خواسته‌ها و پیگیری شعار‌ها و برنامه‌های منتخبین ملت در دو عرصه ریاست جمهوری و شورا‌ها را از مهم‌ترین و اصلیترین وظایف رسانه‌ها ذکر کرد که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز