خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین:

جلسه‌ مجمع فوق‌العاده خانه‌ مطبوعات قزوین 31 اردیبهشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۹

با توجه به حضور کم اعضای خانه‌ مطبوعات، جلسه‌ اول مجمع فوق‌العاده خانه‌ مطبوعات استان قزوین در 15 اردیبهشت به حد نصاب نرسید و جلسه آتی 31 اردیبهشت برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین گفت‌: با توجه به حضور کم اعضای خانه‌ مطبوعات، جلسه‌ی مجمع فوق‌العاده خانه‌ مطبوعات در 15 اردیبهشت به حد نصاب نرسید و جلسه آتی 31 اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ علی علی محمدی افزود: قرار بود جلسه‌ی مجمع فوق‌العاده خانه‌ی مطبوعات استان قزوین با دستور جلسه‌ بررسی اساسنامه‌ خانه‌ مطبوعات در روز یک شنبه، 15 اردیبهشت، و با حضور اعضای خانه‌ مطبوعات در سالن اجتماعات کتابخانه‌ امام خمینی(ره) برگزار شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تنها 14 نفر از اعضا در این جلسه حضور داشته که به حد نصاب نرسیده و این جلسه برگزار نشد.

علیمحمدی تاکید کرد: جلسه‌ بعدی مجمع فوق العاده  ساعت 17 روز سه شنبه، 31 اردیبهشت ماه 92، در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) است با هر تعداد از حاضرین برگزار خواهد و اساسنامه‌ خانه‌ مطبوعات به رای گذاشته می‌شود.

شایان ذکراست استعفای پایان سال گذشته علیمحمدی از سوی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات پذیرفته نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز