خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

باور شهروندان به توانمندی شهرداری ثروت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۳

به لطف خدا و ارتباط و هماهنگی شورای شهر و کارشناسان و مدیران شهری و همراهی مردم پروژه های تاثیر گذاری زیادی در سال 91 آغاز شد و به اتمام رسید اما کارهای نیمه تمام باقیمانده زیادی وجود دارد.

شهردار قزوین گفت: به لطف خدا و ارتباط و هماهنگی شورای شهر و کارشناسان و مدیران شهری و همراهی مردم پروژه های تاثیر گذاری زیادی در سال 91 آغاز شد و به اتمام رسید اما کارهای نیمه تمام باقیمانده زیادی وجود دارد.
 
به گزارش ایلنا از قزوین؛مسعود نصرتی در جلسه ابلاغ بودجه سال 92 شهرداری که شب گذشته در سالن جلسات مفاخر شهرداری افزود: باور شهروندان به توانمندی شهرداری ثروت اجتماعی است.
 
وی ادامه داد: مسایل مذهبی در برنام های شهرداری قزوین لحاظ می شود.
 
شهرداری قزوین بیان کرد: پروژه های بسیاری نظیر خرید فرودگاه، ساماندهی تعاونی های مسکن، رونق ساخت و ساز در بافت فرسوده، اجرای برنامه های فرهنگی – اجتماعی، واحد عالی سرمایه گذاری، اصلاح هندسی ها، احداث المان ها،بازنگری در حوزه پیام شهر و ارتباطات رسانه ای، احیای سعد السطنه، مرکز کنترل ترافیک، ایجاد سازمان باغستان، ساماندهی نواحی و شورایاری ها بوستان باراجین، مناطق نمونه گردشگری، ساماندهی حوزه املاک،خرید 250 میلیارد تومان زمین، خرید زائرسرا برای کارکنان شهرداری، توسعه دانشگاه شهرداری، توسعه کارخانه آسفالت، بهسازی بهشت حسینی، ساختمان شهرداری و... در دستور کار قرار گرفت.
 
نصرتی با اشاره به دریافت 2 نشان بهترین عملکرد ها از سوی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد افزود: 12 طرح شهرداری قزوین به مجموعه خاورمیانه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد ارایه شد که در نهایت 6 اثر حائز رتبه شدند که برای شهرداری قزوین موجب افتخار شد.
 
حامد کبودوند،  عضو شورای شهر نیز گفت: استفاده از شرکت های تامین نیروی انسانی که توانایی مالی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را داشته باشند در اولویت قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: بهتر است شهرداری و سازمان های وابسته نیز در کنار برنامه مدیرت درآمد، مدیریت هزینه ای جاری و مصرقی را نیز عملیاتی کنند تا شاهد توفیق روز افزون باشیم.
 
حسین خورشیدی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز گفت: پاکبانان شهرداری جزو ضعیفترین اقشار هستند که بعضا به حقوق خود نیز آشنا نمی باشند و باید مدیریت سازمان پسماند حمایت هایی برای آنان در نظر گیرد تا حقی ضایع نشود.
 
فاطمه اشدری دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: اجرای پروژه های بزرگ، سختی هایی برای مدیران شهرداری و شهروندان داشت که با نتایج شیرنی پایان طرح همراه شد.
 
وی با اشاره به تغییر و تحول در سطح شهر به واسطه نوروز گفت: عملکرد شهرداری قزوین به ویژه سازمان زیباسازی قابل تقدیر است.
 
وی در ادامه در خصوص مسکن دار شدن کارکنان بدون مسکن شهرداری و تسهیلات تشویقی در بافت فرسوده باغ ویلاها صحبت کرد.
 
عباس عسگری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نیز گفت: این سازمان سعی با پیمانکاران توانمند قرار داد منعقد کند.
 
وی در ادامه با اشاره به فلسفه قرارداد با پیمانکار افزود: هدف این است که سازمان با مقوله کارگری مواجه نباشد و برای پیگیری مسایل به اداره کار مراجعه کنند.
 
وی تصریح کرد: البته شهردار با توجه به ضعیف بودن این قشر بر حمایت از آنان تاکید جدی دارد.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز