خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

مدیران شهرداری قزوین باید توجه ویژه‌ای به كاركرد روابط عمومی‌ها داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۸۰

با توجه به تنوع، پیچیدگی و سلائق مخاطبان و نیاز مبرم سازمان‌ها به رضایت و اقناع افکار عمومی اهمیت فعالیت روابط عمومی دوچندان می‌شود و بر این اساس باید توجه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها از سوی مدیران شود.

ایلنا - قزوین:مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین گفت: با توجه به تنوع، پیچیدگی و سلائق مخاطبان و نیاز مبرم سازمان‌ها به رضایت و اقناع افکار عمومی اهمیت فعالیت روابط عمومی دوچندان می‌شود و بر این اساس باید توجه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها به عنوان ركن اساسی اطلاع رسانی از سوی مدیران شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید فرازمند در چهارمین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها كه به میزبانی روابط عمومی سازمان پایانه های شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان اینكه روابط عمومی‌ها بازوان و مشاوران مدیران اجرایی در امر اطلاع رسانی هستند، افزود: نقش روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط با مردم، رسانه‌ها و تعامل بین دستگاه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و مدیران باید به روابط عمومی‌ها به عنوان ركن اساسی اطلاع رسانی توجه كنند.

وی در ادامه با اشاره به عملكرد سازمان پایانه ها گفت: در سال جاری 9/4میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های این مجموعه هزینه شده است و 3/17میلیارد ریال برای پروژه‌های آینده هزینه خواهد شد.

فرازمند با اشاره به احداث اتاق مادر و كودك در پایانه آزادگان گفت: این پروژه در سال جاری با اعتبار 100میلیون ریال جهت رفاه حال مادران در هنگام شیردادن و تعویض پوشاك بچه اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین با بیان اینكه جایگاه ترمینال شهرداری قزوین در سطح ترمینال‌های كشور ارتقایافته است افزود:همچنین برای استراحت رانندگان در پایانه آزادگان اتاق استراحت با اعتبار 100میلیون ریال با 10تخت خواب احداث شده است.

این مسوول با بیان اینكه در سال جاری برای بهسازی پایانه آزادگان اقداماتی از جمله رنگ آمیزی سالن انتظار، رنگ آمیزی جداول، ساماندهی سواری‌های تاكسی تهران در جلوی ترمینال 70 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، بیان كرد: همچنین بهسازی سرویس های بهداشتی در ترمینال آزادگان با اعتبار یك میلیارد ریال، راه اندازی كاروانی در ترمینال غرب ویژه پرسنل شهرداری با اعتبار 60میلیون ریال و ایجاد شبكه هدایت و دفع آب‌های سطحی با اعتبار 100میلیون ریال از دیگر اقدامات این مجموعه در سال جاری بود.

وی به برنامه‌های سال آینده اشاره و بیان كرد: احداث پایانه نسیم شمال برای شمال كشور در میدان 22 بهمن در مساحت 3هكتار و با اعتبار 14میلیارد ریال، احداث ایستگاه بوئین زهرا با اعتبار 500میلیون ریال، احداث ایستگاه الموت غربی با اعتبار 500میلیون ریال، طراحی و احداث ایستگاه پهلوگاه اتوبان قزوین – زنجان در انتهای بلوار نخبگان و طرح و توسعه پایانه آزادگان از پروژه های سال آینده این مجموعه است. 

در پایان این مراسم مدیران و مسوولان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها از سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین بازدید كردند.

 *رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین:

شهرداری با تقویت روابط‌ عمومی‌ها، به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود

علی رضا منجم، رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین نیز در این نشست با تاكید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی از آخرین اقدامات مدیریت شهری توسط مدیران روابط عمومی های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها و ادامه برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای ارتقاء سطح كیفی و كمی عملكرد روابط عمومی ها، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و نقش روابط عمومی ها در این زمینه باید بتوانیم از ظرفیت‌های پرتال شهرداری قزوین برای انعكاس آخرین اخبار و رویدادهای مدیریت شهری برای رسانه ها به عنوان نمایندگان افكار عمومی استفاده كنیم.

وی افزود: با تقویت روابط‌عمومی‌ها، سازمان‌ها به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوند و سعی خواهیم داشت تا روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها به جایگاه درستی برسند.

منجم با اشاره به ایام دهه فجر سال جاری گفت: با توجه به اهمیت آذین بندی سطح شهر در ایام دهه فجر روابط عمومی ها باید به این مهم توجه كنند و از بهترین شیوه ها برای این امر استفاده كنند.

وی با بیان اینكه به نحو شایسته شهر باید برای ایام دهه فجر آماده باشد، افزود: در سال گذشته روابط عمومی های سازمان نوسازی و بهسازی و خدمات طراحی و منطقه سه شهرداری قزوین اقدامات شایسته ای برای آذین بندی سطح شهر كردند.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین بیان كرد: تا پایان سال جاری دو كتاب در خصوص عملكرد سال 91 و تصاویر حرفه‌ای از پروژه‌های شهرداری قزوین به چاپ خواهد رسید.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت رادیو شهر قزوین بیان كرد: آغاز به كار رادیو شهر در شهرداری قزوین یكی از بهترین ظرفیت‌های بالقوه است كه شهرداری توانسته است آن را به بهره‌برداری برساند و قزوین جزوء چهارمین شهری است كه بعد از شهرهای تهران، تبریز و اصفهان صاحب رادیو شهر است.

این مسوول اضافه كرد: باید از ظرفیت رادیو شهر به بهترین شیوه با همكاری مجموعه روابط عمومی شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها استفاده كرد.

وی با تاكید بر كسب بانك اطلاعات بروز  پروژه های شهرداری و سازمان‌ها و معاونت‌ها گفت: مستندسازی عملكردها یكی از وظایف روابط عمومی هاست كه باید به آن توجه ویژه ای شود.

در پایان این مراسم مدیران و مسوولان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها از سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین بازدید كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز