خبرگزاری کار ایران

محجوب نماینده مجمع تعاونی های مصرف کارگران استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۳

علیرضا محجوب، دبیر کل فعلی خانه کارگر کشور برای چندمین بار به عنوان نماینده مجمع تعاونی های مصرف کارگران استان قزوین در مجمع عالی تعاونی های مصرف امکان انتخاب شد.

ایلنا- قزوین: علیرضا محجوب، دبیر کل فعلی خانه کارگر کشور برای چندمین بار به عنوان نماینده مجمع تعاونی های مصرف کارگران استان قزوین  در مجمع عالی تعاونی های مصرف امکان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ پیش از ظهر امروز انتخابات برای تعیین نماینده اصلی و علی البدل تعاونی های مصرف کارگران استان قزوین که با حضور نمایندگان 22 تعاونی مصرف استان و نمایندگان ویژه اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در اتحایده امکان استان در شهرستان البرز برگزار شد که طی آن علیرضا محجوب به عنوان نماینده اصلی و اباصلت محمدی به عنوان نماینده علی البدل از سوی نمایندگان انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ابوالقاسم دولتشاهی، عضو هیات مدیره اتحادیه امکان رهنمودهایی در خصوص ارتقای وضعیت تعاونی ها ارایه کرد.

علیرضا محجوب نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت اقتصادی و مشکلات تعاونی ها برای اعضا ارایه کرد و نگرانی خود را نسبت به اوضاع اقتصادی جامعه و اثرات آن بر کار تعاونی های مصرف ابراز کرد و خواستار توجه دولت به وضعیت تعاونی ها مصرف کارگری شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز