خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اعلام کرد؛

کسب 4 مقام کشوری کارگران قزوینی در مسابقات قرآن کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۷

هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در استان قم با حضور 31 استان و تعداد 400 نفر از قاریان و حافظان قرآن سراسر کشور برگزار شد که استان قزوین توانست به 4 مقام کشوری در این مسابقات دست پیدا کند.

ایلنا- قزوین: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مسابقات کشوری قرآن کریم هر ساله با حضور تمامی استانهای کشور بعد از مرحله استانی و شناخت برگزیدگان استان اجرا می گردد که امسال استان قزوین با برنامه ریزیهای شکل گرفته که در این چند سال در حوزه فرهنگی اتفاق افتاد توانست با یک جهش خوب و مناسب در سطح کشور به 4 مقام کشوری در رشته های حفظ و مفاهیم دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ علی ایمانی درباره برگزیدگان این دوره افزود: فاطمه افشار در حفظ کل قرآن کریم نفر اول کشور، سکینه صفری در حفظ 15 جزء نفر دوم، بتول روستا در حفظ 5 جزء نفر دوم و در رشته مفاهیم نیز زهرا زهدی شریف نفر دوم کشوری شناخته شدند.

ایمانی کار و اشتغال در کنار توجه عمیق به معارف اسلامی را از ارکان مهم خوشبختی و سعادت هر جامعه ای دانست و گفت: قطعاً این خواهران گرامی و برگزیده استانی و کلیه شرکت کنندگان هشتمین دوره مسابقات چه در سطح استان و چه در سطح کشور از نیروی الهی که خداوند در وجودشان به ودیعه نهاده به درستی استفاده کرده اند و در کنار کار و اشتغال با عمل به دستورات دین مبین اسلام توانستند در عرصه فرهنگی پرثمر باشند.

علی ایمانی اظهار امیدواری کرد در سال آتی بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر جوانان استان قزوین در مسابقات فرهنگی باشیم که این دور از دسترس نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز