خبرگزاری کار ایران

كتابخانه عمومی آوج قزوین به نام مبارك حضرت رسول مزین شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۸

در راستای بزرگداشت مقام خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) كتابخانه عمومی شهرستان آوج استان قزوین به نام آن بزرگوار نامگذاری شد.

قزوین - ایلنا: معاون اداره كل كتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: در راستای بزرگداشت مقام خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) كتابخانه عمومی شهرستان آوج به نام آن بزرگوار نامگذاری شد.

احمد دولتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود:  با توجه به رخداد وقیح اهانت به ساحت حضرت محمد (ص) و لزوم اعلام انزجار از اهانت كنندگان به آن بزرگوار  نام "رسول اكرم" برای كتابخانه آوج انتخاب شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه یكی از مهمترین اهداف نهاد كتابخانه های عمومی كشور اعتلای ارزش ها و آرمان های اسلامی است، برنامه ریزی برای افزایش شناخت و بصیرت مردم درباره زندگانی و سیره ائمه اطهار و بزرگان دین اسلام از اولویت های مهم ما است.

معاون اداره كل كتابخانه های عمومی استان قزوین خاطرنشان كرد: برگزاری مسابقات كتابخوانی و فرهنگی در كتابخانه های عمومی نیز از جمله برنامه ها در راستای افزایش آگاهی مردم درباره دین مقدس اسلام است  زیرا در صورتی كه افراد به ویژه كودكان و نوجوانان از دانش عمیق و صحیحی درباره دین خود برخوردار باشند  به طور قطع هجمه ها و فتنه های دشمنان در این رابطه  بی اثر خواهد بود.

دولتی در پایان یادآور شد: امیدواریم با حمایت مسوولان فرهنگی استان در توسعه فعالیت های فرهنگی و به ویژه گسترش مطالعه مفید در سطح جامعه موفق ظاهر شویم.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز