خبرگزاری کار ایران

نخستین اجلاس جهانی شهر اسلامی در قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۱۰

لحظاتی پیش؛ نخستین اجلاس جهانی شهر اسلامی با محوریت تدوین کتاب «منشور سکونت در اسلام» با حضور مسئولان کشوری در قزوین آغاز به کار کرد.

ایلنا: لحظاتی پیش نخستین اجلاس جهانی شهر اسلامی با محوریت تدوین کتاب «منشور سکونت در اسلام» با حضور مسوولان کشوری در قزوین آغاز به کار کرد.

 به گزارش ایلنا از قزوین؛ نخستین اجلاس جهانی شهر اسلامی، با همکاری سازمان اسکان بشر ملل متحد و نهادهای ملی و بین المللی با حضور اندیشمندان و متخصصان حوزه علوم دینی و شهری و شخصیت‌های برجسته کشوری در شهر قزوین در حال برگزاری است.

این اجلاس در راستای جایگاه و اهمیت توجه به معیارهای سکونت، مفهوم توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی و زیست در کتاب آسمانی دین مبین اسلام و ضرورت شناسایی و کاربردی کردن این مفاهیم در فرآیند کالبدی توسعه شهری با محوریت تدوین «کتاب منشور سکونت در اسلام»، امروز شنبه 9 شهریورماه از ساعت 9 صبح با حضور 27 کشور اسلامی در حال برگزاری است.

همچنین تدوین منشور سکونت در اسلام و نیز برپایی نمایشگاهی از بهترین و شاخص‌ترین تجارب شهرهای اسلامی (داخلی و خارجی) از برنامه‌های این اجلاس است.

 این اجلاس از ساعت 9 صبح در سرای سعدالسلطنه مسجد النبی(ص) قزوین روع به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز