خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

۱۲ مرکز نیکوکاری از سوی کمیته امداد استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۸۵

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از افتتاح ۱۲ مرکز شبکه نیکوکاری در این استان همزمان با فرارسیده ماه مبارک رمضان خبر داد.

ایلنا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از افتتاح ۱۲ مرکز شبکه نیکوکاری در این استان همزمان با فرارسیده ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت این مراکز درجهت شناسایی خیرین و کمک در امر خدمات‌دهی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری و مشارکت خواهند داشت.
به گزارش ایلنا، ذوالفقار شهمیرزادی در ادامه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دهه چهارم کمیته امداد به عنوان دهه شبکه مردمی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، شبکه‌های نیکوکاری با هدف واگذاری برخی از فعالیت خدمات‌رسانی این نهاد به مردم، توسعه فرهنگ انفاق، ارتقاء سطح رضایتمندی خیرین و نیازمندان و افزایش سطح دسترسی نیازمندان به خدمات این نهاد در مساجد مختلف به عنوان پایگاه این نهاد ایجاد می‌شود.
شهمیرزادی بیان کرد: هر یک از شبکه‌های نیکوکاری از مدیر عامل، نایب رئیس و مسئولان امور خیریه بانوان و آقایان و نیز اداری مالی تشکیل شده است و هر یک از این مراکز جمعیت ۱۰ هزار نفری منطقه خود را پوشش خواهند داد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در اولین مرحله از اجرای این طرح تا پایان نیمه اول سال ۱۲ مرکز درشهرستانهای مهدیشهر، سمنان، شاهرود، گرمسار، ارادان و میامی ایجاد می‌شود و در نیمه دوم سال نیز این مراکز در سطح استان توسعه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز