خبرگزاری کار ایران

شهردار سمنان؛

۸ طرح‌ شهری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۷۵

شهردار سمنان از افتتاح و بهره برداری 8 طرح کوچک و بزرگ شهری تا پایان امسال خبر داد.

ایلنا: شهردار سمنان از تصمیم شهرداری مبنی بر ساماندهی برخی از پروژه‌های در دست اجرا تا هفته دولت خبر داد و گفت: از جمله طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، پروژه احداث پارک بزرگ جنوب شهر واقع در خیابان ابوذر است.

به گزارش ایلنا، مهدی خراسانیان افزود: بهره‌برداری از چند بوستان محلی دیگر و راه‌اندازی پارک بانوان واقع در مجموعه پارک شهید رجایی از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شهردار سمنان احداث کمربندی ۱۳ کیلومتری جنوب شهر و احداث فاز اول پارک کوهستان را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای شهرداری در سال جاری عنوان کرد و گفت: با احداث پارک کوهستان، فضای تفریحی بی‌نظیری برای استفاده شهروندان فراهم می‌شود.

خراسانیان از پیگیری‌های بی‌وقفه برای احداث پارک کوهستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: فاز نخست این پارک تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ایجاد آبشار، ساماندهی فضای موسوم به بام سمنان و تامین روشنایی جاده سلامت را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پارک کوهستان عنوان کرد و گفت: فارغ از زمان‌بندی اجرای فاز نخست پارک کوهستان، اجرای این برنامه‌ها به طور ویژه در دستورکار قرار گرفته و امیدواریم تا پیش از هفته دولت شاهد تحقق آن‌ها باشیم.

شهردار سمنان در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان توفیق شهرداری در جلب رضایت شهروندان در خصوص ایجاد فضاهای تفریحی در سطح شهر گفت: مجموعه فعالیت‌های شهرداری در سه سال اخیر بر اقدامات زیربنایی نظیر ایجاد تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح متمرکز شده بود و بخش قابل توجهی از اعتبارات شهرداری در این زمینه هزینه شد، اما در سال جاری بهبود وضعیت مبلمان شهری، ایجاد و ساماندهی بوستان‌ها و پارک‌ها و رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز