خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد؛

تصویب 126 طرح توسعه بخش کشاورزی استان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تصویب 126 طرح در جلسه چهل و سوم ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تصویب 126 طرح در جلسه چهل و سوم ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این طرح‌ها برای 290 نفر شغل ایجاد خواهند کرد.
سید مجید موسوی بیان کرد: شهرستان آرادان با 45 طرح بیشترین مصوبه را داشت و شهرستان‌های دامغان با 41، شاهرود با 23 و میامی با 17 طرح مصوب در رتبه‌های بعدی بودند.
موسوی با توجه به اهمیت نظارت و ارزیابی مستمر طرح‌های انعقاد قرار داد شده از اعتبارات سال90 بانک کشاورزی گفت: طی یک هفته گذشته تعداد 145 طرح توسط سازمان جهاد کشاورزی و هسته نظارت شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند که هیچ گونه انحرافی گزارش نشده است.
وی افزود: تاکنون از مجموع 4016 طرح‌های هدف نظارت، تعداد 2328 طرح (58 درصد) مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته است که اقدامات لازم برای بازبینی مجدد، تذکر برای سرعت در انجام تعهدات و.... صورت گرفته است.
در این جلسه همچنین آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال90 مربوط به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با عاملیت بانک سپه و آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال91 توسط دیگر بانک‌های عامل بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در جذب اعتبارات گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز