خبرگزاری کار ایران

13 پایگاه اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان دامغانی ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از ایجاد و راه‌اندازی 13 پایگاه تابستانی ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها از 40 نفر مربی مجرب و توانمند استفاده می‌شود.

ایلنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت برای 13 پایگاه تابستانی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرستان دامغان از 40 نفر مربی مجرب و توانمند اعزامی از قم و روحانیان مستقر در این شهرستان استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام مصطفی تقوی تصریح کرد: کلاس‌های قرآن شامل قصه های قرآنی، تفسیر و روان خوانی قرآن، احکام، تاریخ شناسی، اعتقادی و مشاوره از مهمترین کلاس‌های پیش بینی شده برای تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با یادآوری اینکه امسال برای نخستین بار در کنار برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دامغانی کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مشکلات مصرف سوء مواد مخدر و فوائد امر به معروف و نهی از منکر در قالب گفتمان دینی تشکیل می‌شود، خاطر نشان ساخت: دانش آموزان و جوانان نخبه و ممتاز از این کارگاه‌ها بهره خواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز