خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مهدیشهر:

بانوان درس ولایت‏مداری را از فاطمه معصومه(س) بیاموزند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۸

امام جمعه مهدیشهر با بیان این موضوع که بانوان ایران اسلامی باید درس ولایت‏مداری و ایثار را از حضرت فاطمه معصومه(س) بیاموزند وفات حضرت فاطمه معصومه(س) را به تمام شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت (ع) تسلیت گفت.

ایلنا - سمنان: حجت ‏الاسلام محمد بارانی در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان مهدیشهر وفات حضرت فاطمه معصومه(س) را به تمام شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت (ع) تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای همه مسلمانان در سراسر جهان مایه خیر و برکت هستند.

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: آحاد جامعه اسلامی به خصوص بانوان باید از زندگی ایشان و عشق به ولایت که در ذره ذره وجود این بانوی گرامی اسلام موج می‏زد، درس بگیرند و در راستای پاسداشت این الگوی ارزنده فعالیت کنند.

بارانی همچنین توجه به اخلاق اسلامی را به ویژه در برهه کنونی یکی از مهم‏ترین نیازهای جامعه اسلامی و دینی ایران دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در سخنان خود، مسئولان و مردم را به داشتن اخلاق سفارش کرده ‏اند.

امام جمعه مهدیشهر همچنین با اشاره به در پیش بودن هشتم اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی خاطرنشان کرد: باید در این زمینه در جامعه بیش از گذشته فعالیت شود.

بارانی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز باید به امور تربیتی و تربیت اسلامی در مدارس و کلاس‏های درس توجه بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز