خبرگزاری کار ایران

مهدیشهر میزبان چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد د

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۳

جلسه کمیته برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد در محل فرمانداری شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

ایلنا - سمنان: سیدمحمدرضا نورانیان مسئول برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره از ۵ الی ۱۰ اسفندماه با میزبانی شهرستان های مهدیشهر، شاهرود و گرمسار برگزار می شود، افزود: این جشنواره در مهدیشهر برای اولین بار برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نورانیان افزود: در این دوره از جشنواره ۱۰۳ فیلم برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
مسئول برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد استان سمنان مهمترین مزیت فیلم رشد را مدت زمان کوتاه آن برشمرد و تصریح کرد: در چنین فیلم هایی تهیه کننده آن حداکثر در مدت ۴ دقیقه پیام خود را به مخاطبین منعکس می نماید.
نورانیان بهره گیری از توان بالقوه موجود در آموزش و پرورش را جهت آشنایی با شیوه های نوین یاددهی و یادگیری، تبادل فرهنگی و هنری بین کشورهای جهان و ایران را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد دانست و افزود: تشویق و ترغیب هنرمندان و دانش آموزان استان جهت تولید فیلم های آموزشی و تربیتی، آگاهی معلمان و اولیاء دانش آموزان از تحولات و نوآوری علمی و آموزشی و تربیتی ایران و جهان از دیگر نکاتی است که در این جشنواره مدنظر قرار گرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: توجه به اهمیت فیلم آموزشی و نقش آن در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و معلمان، ایجاد ارتباط متقابل بین تولیدکنندگان فیلم آموزشی و برنامه های علمی و آموزشی و تربیتی با آموزش و پرورش، ترغیب و تشویق سایر نهادها از جمله صدا و سیمای استان و فرهنگ و ارشاد در جهت تولید فیلم های آموزشی و تربیتی و پخش استانی آن، توسعه فرهنگ به کار گیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی برای تحقق بسته آموزشی به جای کتاب درسی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
مسئول برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد استان سمنان خاطرنشان ساخت: با هماهنگی های به عمل آمده این جشنواره در محل فرهنگسرای نیستان مهدیشهر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز