خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان؛

63 پروژه با اعتباری بیش از 440 میلیارد ریال در شهرستان سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۸

طی مراسمی با حضور استاندار سمنان، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، جمعی از مسئولان استانی و مدیران دستگاه‏های اجرایی، پروزه های شهرستان سمنان به صورت متمرکز افتتاح شد.

ایلنا - سمنان: استاندار سمنان در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان سمنان گفت: هفته بزرگداشت دولت فرصتی است برای اینکه خدمات دولت به مردم بررسی، بازگو و نقد شود.
به گزارش ایلنا، عباس رهی شهیدان رجایی و باهنر را خادمان حقیقی ملت دانسته و افزود این شهدا نام خود را در خدمت رسانی به مردم جاودانه کرده و توانستند به لحاظ داشتن اخلاص، صداقت و مردمی بودن اعتماد آحاد مردم را جلب نمایند.
استاندار سمنان اظهار داشت: مسئولین باید ضمن الگو قرار دادن روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر اولویت اصلی خود را خدمت رسانی به مردم و کسب رضای پروردگار قرار دهند.
در ادامه حسن سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان نیز از افتتاح 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد و 620 میلیون تومان در شهرستان سمنان خبر داد و افزود پیش از این نیز 3 پروژه عظیم کتابخانه عمومی سمنان، تصفیه خانه و آب و فاضلاب در سمنان به بهره برداری رسیده بودند.
وی اظهار داشت دو حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 169 میلیون تومان و 3 مدرسه با اعتبار 2 میلیارد تومان در مسکن مهر نیز به بهره برداری می رسد.
در ادامه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد از 57 پروژه متمرکز، 15 پروژه با اعتبار بالغ بر 769 میلیون تومان مختص شهرستان سمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز