خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

خبرنگاران معلمان و تاثیر گذاران جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۵

به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از زحمات خبرنگاران واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان استاندار سمنان با خبرنگاران این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا - سمنان: به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از زحمات خبرنگاران واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان استاندار سمنان با خبرنگاران این مرکز دیدار و گفتگو کرد. در این نشست که رئیس شورای اطلاع رسانی استان حضور داشت استاندار سمنان خبرنگاران را پل ارتباطی مردم با مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران معلمان و تاثیر گذاران جامعه اند.
به گزارش ایلنا، عباس رهی داشتن عدالت، انصاف و آینده نگری را از مهمترین ویژگی اخلاقی خبرنگاران دانست.
وی با بیان اینکه رسانه های تصویر تاثیر آنی دارند گفت: نمونه آن حماسه 24 خرداد بود که در این حماسه نقش خبرنگاران برکسی پوشیده نیست.
مدیر کل صداو سیمای مرکز سمنان هم در این نشست صمیمی بیان واقعیت ها به بهترین شکل برای مخاطب را مهم ترین وظیفه رسانه ملی دانست.
عبدالمحمد منتظر حجت افزود: خبرنگاران سربازان جنگ نرم اند و وظیفه اطلاع رسانی صحیح را برعهده دارند.
وی گفت: این قشر خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه اند.
مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه بیان خدمات و دستاوردهای نظام را از مهمترین وظایف رسانه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز