خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری زنجان:

طرح محله محوری شناسایی معتادین استان زنجان اجرا شد

asdasd

معاون امنیتی سیاسی استانداری با اشاره به اینکه مسئولین در حوزه مواد مخدر باید با انگیزه بیشتری فعالیت کنند، گفت: ارتباط مستقیم مسئولین با معتمدین محله کمک شایانی در شناسایی معتادین می کند.

ایلنا - زنجان: معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره اهمیت مشارکت های مردمی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح محله محوری برای شناسایی آسیب های اجتماعی در جامعه مهم واساسی است.

به گزارش خبرنگار از زنجان، فیروز احمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه کمیته توسعه و مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدردر استانداری گفت: طرح محله محوری طرح بسیار مناسب برای شناسایی معتادین و دیگر آسیب های اجتماعی در جامعه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده ها باید از طرف مسئولین حمایت کافی شوند، خاطر نشان کرد: برنامه ها باید مردم جوش و به صورت کاربردی انجام شود.

معاون امنیتی سیاسی استانداری با بیان اینکه کارهای صورت گرفته در محله ها باید بعد از مدتی به اهالی محله تحویل داده شود، تصریح کرد: مسئولین پس از تحویل محله ها باید کارها را از دور رصد کنند.

وی در ادامه گفت: مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگانی است و مردم برای ریشه کنی این معضل در جامعه باید تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارها در این زمینه با سرعت پیش رود، اذعان کرد: مسئولین مبارزه با مواد مخدر در این زمینه یک کار جهادی و انقلابی انجام می دهند.

احمدی با بیان اینکه کارها در این زمینه با هماهنگی و نظم دقیق صورت می گیرد، اذعان کرد: مسئولین باید از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی بیشتر استفاده کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: شناسایی معتمدین محل توسط یک منبع اجتماعی است و از این گروه در موضوعات اجتماعی دیگر نیز می توان استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز