خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

برگزاری نشست سراسری مسئولان دفاتر ادبیات پایداری حوزه‌های هنری کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۱

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری مراکز حوزه‌های هنری کشور از روز شنبه (9 تیر) سال 92 به مدت سه روز در زنجان برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: در این راستا جمع آوری، مصاحبه، تدوین و تولید آثار مرتبط با تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در دستور کار حوزه هنری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: این برنامه چهارمین نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری مراکز استان‌ها بوده که با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برپایی این همایش بالا بردن سطح علمی نویسندگان و مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه‌های هنری کشور است.

این مقام مسئول با اشاره به رویکرد حوزه هنری به عنوان یک نهاد پیشرو در امر ترویج ارزش های فرهنگی انقلاب، اظهار داشت: در این راستا جمع آوری، مصاحبه، تدوین و تولید آثار مرتبط با تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در دستور کار حوزه هنری قرار گرفته است.

وی افزود: به همین دلیل آگاهی از اطلاعات و معلومات جدید و بروز در جهت تحقق این امر برای مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری الزامی است و باید به این مهم توجه ویژه صورت گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: در نشست مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری کشور چگونگی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی به همراه جلسه پرسش و پاسخ و نقد آثار تولید شده در استان ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بررسی سبک و سیاق پژوهشی در کتاب های تاریخ شفاهی و شیوه نامه برگزاری شب های خاطره را نیز از دیگر موضوعات این نشست برشمرد و ادامه داد: ثبت علمی و مستدل خاطرات و تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس با انطباق بر استانداردهای موجود در این عرصه یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: نشست مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری تا کنون در استان های تهران، اصفهان و مازندران برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز