خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

مشارکت 81.5 درصدی مردم استان زنجان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۴

استاندار زنجان گفت: مردم استان زنجان با مشارکت 81.5 درصد در انتخابات دین خود را در تحقق حماسه سیاسی ادا کردند.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: دشمن بار دیگر مزه تلخ شکست را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان امروز (۲۷ خرداد) در جمع عوامل انتخاباتی استان زنجان به مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: این حضور ارادت مردم به ولی فقیه و انقلاب را به جهانیان ثابت کرد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و شناخت کامل به پای صندوق‌های رای آمدند، خاطرنشان ساخت: این حضور که چشم جهانیان را به خود خیره کرده بود موجب شادی دوستداران انقلاب و نارحتی دشمنان این کشور شد.

استاندار زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیش بینی‌های ایشان در حضور گسترده مرد در انتخابات ۲۴ خرداد، ادامه داد: این حضور لبیک به ندای رهبری و تحقق حماسه سیاسی سال بود.

رئوفی‌نژاد در ادامه این حضور را دفع بلایا و فتنه‌های شوم دشمنان انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم پس از پنج سال فشار و تحریم‌های دشمنان نشان از عمق علاقه و عشق مردم به رهبر و انقلاب است.

مقام عالی استان به مشارکت مردم استان نیز در این انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های حاضر بودند و این بار نیز شاهد مشارکت ۸۱. ۵ درصدی مردم استان بودیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای تخریب جدی روحانیت از داخل و خارج اشاره کرد و گفت: رای مردم به روحانیت نشان از علاقه مردم به این قشر و آگاهی آنان از رشادت‌ها و مجاهدت‌های روحانیون از پیروزی انقلاب تا امروز است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برنده یا بازنده‌ای متوجه کاندیداهای ریاست جمهوری نیست، ادامه داد: کاندیدا‌ها برای رضای خدا و ادای تکلیف خود به میدان آمدند و انتخاب هر یک از این افراد پیروزی برای ملت ایران بود.

وی در پایان برنده واقعی در این انتخابات را ملت ایران اعلام کرد و افزود: دشمن بار دیگر مزه تلخ شکست را تجربه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز