خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان کشاورزی استان زنجان:

جایگاه یازدهم زنجان در جذب اعتبار تسهیلات طرحهای کشاورزی

asdasd

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: استان زنجان در جذب اعتبار تسهیلات طرحهای کشاورزی رتبه یازدهم در کشور را از آن خود ساخته است.

زنجان ـ ایلنا: رئیس سازمان کشاورزی استان زنجان، با اشاره به ثبت نام مطلوب متقاضیان تشکیل تعاونی ها در سامانه تسهیلات کشاورزی افزود: اقدامات مطلوب در استان در این زمینه انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا نهاوندی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات طرح های کشاورزی با اشاره به ثبت نام 18 هزار و 49 متقاضی در سامانه تسهیلات کشاورزی در استان زنجان گفت: از این تعداد 4837 نفر متقاضی تشکیل شرکت و 13194 نفر به صورت انفرادی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه معرفی پرونده ها طرح های تسهیلات کشاورزی به بانک ها با 56 درصد رشد همراه بوده است، افزود: استان زنجان از لحاظ اعتبار تخصیصی از 66 هزار میلیارد ریال اعتبار بخش تسهیلات کشاورزی در جایگاه 21 کشوری قرار دارد.

نهاوندی پور به رتبه استان در جذب اعتبار در کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا استان زنجان جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

وی میزان تعهد استان در شناسایی اراضی مستعد کشاورزی را 20 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان 19 هزار و 242 هکتار شناسایی شده که 18 هزار هکتار از آن در اختیار ستادهای شهرستانی قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه رئیس بانک کشاورزی استان زنجان نیز تعداد پرونده های موجود در شعب را 1645 پرونده به مبلغ 498 میلیون ریال و تعداد طرح های مصوب و عقد قرار داد شده را 1060 پرونده به مبلغ 232 هزار میلیون ریال اعلام کرد.

نیکخواه درصد مصوب در تعداد پرونده ها را 64 درصد و درصد مصوب در مبالغ پرونده ها را 46 درصد عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده طرح های توسعه کشاورزی با تسهیلات بیشتری معرفی شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد کلیه خسارات ناشی از سیل یا حوادث غیرمترقبه در بخش کشاورزی با معرفی ستاد بحران از تسهیلات ستاد توسعه کشاورزی پرداخت شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز