خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبرداد:

اجرای 225 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۷

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از اجرای 225 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد امسال در زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت:‌ از روحانیون و مداحانی که در 8 سال دفاع مقدس نقش محوری داشتند تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جلال قربانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان امروز(23 اردیبهشت) در جلسه گرامیداشت سوم خرداد به تقارن این ایام با میلاد با سعادت امام علی (ع) گفت: این ایام یادآور شهامت ها و رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

این مقام مسئول به اجرای 225 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان زنجان خبر داد و افزود: این برنامه ها در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و انتقال آرمان های جنگ و شهادت در نسل جوان برگزار می شود.

قربانی به اجرای برنامه تجلیل از خانواد های شاهد، محفل خاطره گویی از نقش نیروهای زنجانی در عملیات بیت المقدس و برپایی نمایشگاه از تصاویر دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در همین راستا تصاویر شهدا و رزمندگان در میادین شهر نصب خواهد شد.

سخنرانی فرمانده هان در قبل از خطبه های نماز، برپایی مراسم ویژه در جوار مزار شهدای گمنام، برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از رزمندگان، خاطره گویی بین الصلاتین در مساجد، رژه موتورسواران در استان، صبحگاه مشترک، ویزیت رایگان، نشست های بصیرت در مساجد و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این نهاد در سوم خرداد عنوان شد.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای 100 عنوان گفتمان دینی در این روزها خبر داد و گفت: ویژه برنامه هایی با محوریت حماسه سیاسی در مساجد و هیات تشکیل می شود.

حجت الاسلام دشتکی به برپایی جشن مقاومت در 350 مسجد استان اشاره کرد و افزود: از روحانیون و مداحانی که در 8 سال دفاع مقدس نقش محوری داشتند نیز تجلیل خواهد شد.

افتتاح پروژه های اقتصادی، آذین بندی ادارات و مدارس، بهره برداری از مرمت و بهسازی سه امامزاده، افتتاح ساختمان قرآنی در شهرستان خدابنده، نهایی شدن طرح مرمت مساجد چهل ستون، مسجد ولیعصر، مسجد جامع سجاس و مسجد جامع قروه از دیگر برنامه های سوم خرداد در زنجان اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز