خبرگزاری کار ایران

طراح وتولید کننده برند دژاوژ:

توجه به طرح‌ها بومی محلی سرمایه فرهنگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۶

طراح وتولید کننده برند دژاو در دومین جشنواره بین المللی مد ولباس ایرانی اسلامی با اشاره به حضور مطلوب مردم و بازدیدکنندگان از غرفه تولیدی لباسهای اجتماعی دژاو گفت: اغلب طرحهای این برند توسط بنیاد ملی مد ولباس اسلامی ایرانی خریداری وبیشتر از 100طرح این برند به تولید انبوه رسیده است.

زنجان ـ ایلنا: طراح وتولید کننده برند دژاو در دومین جشنواره بین المللی مد ولباس ایرانی اسلامی گفت: رعایت برخی مسائل بومی محلی در طراحی وتولید لباسها بعنوان سرمایه های فرهنگی کشورضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا یار احمدی طراح وتولید کننده برند دژاوو در غرفه دومین جشنواره بین المللی فجر واقع در مصلای بزرگ امام (ره)تهران با اشاره به شرکت در نمایشگاهها وجشنواره های مختلف ملی وبین المللی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: اغلب طرحهای این برند توسط بنیاد ملی مد ولباس اسلامی ایرانی خریداری وبیشتر از 100طرح این برند به تولید انبوه رسیده است.

کارشناس ارشد رشته اقتصاد با بیان اینکه ما اغلب برای بازارهای مختلف داخلی تولید می کنیم افزود: این موسسه وبرند در تولیدات خود کل اقشار جامعه را در نظر دارد و شعارش تنظیم قیمت لباسها برای اقشار متوسط جامعه است.

یار احمدی با اشاره به استقبال صددر صدری اقشار جامعه از طرح وتولیدات این موسسه تصریح کرد: بیشترین بازدیدکنندگان این غرفه را افرادی با پوشش چادر تشکیل می داد وجالب توجه ترین نقظه اینکه رنگی بودن لباسها را اکثر بازدیدکنندگان مد نظر داشتند.

وی با تاکید بر استفاده از فرهنگ رنگها در این مجموعه افزود: رنگهای طرح لباسهای ما مطابق با سلیقه وحفظ شئونات اسلامی بوده است اظهار کرد: راحتی لباس برای خریداری خیلی مهم است.

طراح و تولیدکننده غرفه برند دژاو با بیان اینکه ما در تولید مانتوهای اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه وطراحی لباس برای مناسبتهای روزه مره مردم را مورد ارزیابی قرار داده وباتوجه به تقاضای جامعه دست به طراحی وتولید می زنیم.

یار احمدی با بیان اینکه ما باید در تولید ات خود جوابگوی نیازهای مختلف افراد جامعه باشیم افزود: این برند حداقل زمان استفاده برای انتخاب پارچه برای اجرای طرح را حدود 8سال در نظر دارد.

وی اشتغال زایی این موسسه را به صورت مستقیم وغیر مستقیم 250نفر عنوان کرد وافزود: این افراد در زمینه های مختلف برای موسسه دژاو کار می کنند.

یار احمدی با بیان اینکه در حال حاضر در 2سال اخیر به صنعت تولید لباس در ایران بهاء داده شده است افزود: تا به امروز حمایتهای بخش صنعت در این زمینه بسیار ناچیر ویا اصلا نبوده است.

وی حمایتهای غیر مالی را نیز در این راستا مهم برشمرد وافزود: ما باید در این زمینه طرحها وتولیدات خودرا به پای کشورهای مختلف دنیا برسانیم.

طراح موسسه دژاو اطلاع رسانی وفرهنگسازی در زمینه مدهای اسلامی ایرانی را بسیار مهم ارزیابی کرد وافزود: حمایت برای حفظ وصیانت از لباسهای بومی محلی واجتماعی ومجالس مختلف را نیز باید در این زمینه در نظر داشت.

یار احمدی برگزاری این جشنواره ها را بسیار مهم در این زمینه عنوان کرد وافزود: رعایت برخی مسائل بومی محلی در طراحی وتولیدات بعنوان سرمایه های فرهنگی کشور محسوب می شود.

مسئول غرفه دژاو استقبال بازدیدکنندگان وخریداران را از مانتوهای اجتماعی وارادات را بسیار مطلوب عنوان کرد وگفت: باید در زمینه فرهنگ استفاده از رنگها نیز برای طراحی وتولیدات موثر عمل کنیم.

وی در پاین طراحی وتولیدات این غرفه را کاملا مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی برشمرد وگفت: در این زمینه می توان کارهای بسیار وسیع، موثر و ماندگار انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز