خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری زنجان خبرداد:

اولین پرواز حج عمره در استان زنجان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۵۶

مجموع فضای موجود در فرودگاه زنجان 2 هزار و 580 متر مربع است که 2 هزار و 950 متر مربع فضا هم در دست احداث است.

زنجان ـ ایلنا: معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: فضای ترمینال موجود فرودگاه زنجان به دو برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اکبر کریمی معاون عمرانی استانداری زنجان شب گذشته(8 بهمن) در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای راحتی مسافران پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه زنجان گفت: امسال اولین پرواز حج عمره از 19 بهمن در استان کلید می خورد.

وی با اشاره به آغاز پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان گفت: به جهت تامین زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری با مشکلی در خصوص پروازهای داخلی و خارجی مواجه نیستیم.

این مقام مسئول به استقرار گمرگ، بانک و عوامل حفاظتی و خدمات پزشکی در فرودگاه اشاره کرد و یادآور شد: روشنایی و مسیر راه دسترسی به فرودگاه مهیاست و مسافران می توانند بدون هرگونه مشکلی در فرودگاه حاضر شوند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به حجم بالای مراجعات فرودگاه زنجان اشاره و تصریح کرد: مجموع فضای موجود در فرودگاه زنجان 2 هزار و 580 متر مربع است که 2 هزار و 950 متر مربع فضا هم در دست احداث است.

کریمی در پایان این جلسه با اشاره به اینکه بعد از تکمیل فضاهای در دست احداث مجموع آنها به 5 هزار و 550 متر افزایش می‌یابد، افزود: در واقع فضای ترمینال موجود به دو برابر افزایش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز