خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان تاکید کرد:

توجه به تقویت حوزه‌های علمیه در دستور کار مدیران قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۲۹

امام جمعه زنجان با تاکید بر توسعه و تقویت حوزه‌های علمیه در سطح استان گفت: کارگروهی بر مبنای تقویت و توسعه این مراکز در استان تشکیل شود.

زنجان ـ ایلنا: امام جمعه زنجان گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها باید به گونه ای مدیریت کنند تا این آرامش در آستانه سال نو نیز در شهرها حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز(7 بهمن) در جلسه مشترک ائمه جمعه و فرمانداران به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: این هفته فرصت مناسبی برای اتحاد و انسجام امت اسلامی است.

وی در ادامه به روزهای پایانی سال و مباحث حساسی که کشور با آن مواجه خواهد شد اشاره کرد و گفت: مسائلی را که می‌توان با گفتگو و مذاکره حل و فصل کرد نباید به گونه ای مطرح شود تا مردم نگران شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار کنترل بازار در آستانه عید نوروز شد و ادامه داد: فرمانداران در شهرستان‌ها باید به گونه‌ای مدیریت کنند تا این آرامش در آستانه سال نو نیز در شهرها حاکم باشد.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه فرمانداران زنجان تجربه برگزاری انتخابات را دارند و همین امر نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله حوزه‌های علمیه و ضرورت تقویت و توسعه این مراکز اشاره کرد و متاسفانه در زنجان تنها 2 حوزه علمیه وجود دارد که نیازمند توسعه این مرکز در استان هستیم.

امام جمعه زنجان خواستار تشکیل کارگروهی در این راستا شد و گفت: این مراکز باید از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تقویت شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز