خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق امر به معروف نقش اساسی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد.

ایلنا - زنجان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:‌ امر به معروف و نهی از منکر باید از همه امورات به روز تر باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان،حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان 12 دی ماه با اعلام این مطلب اظهار داشت: نهم دی ماه نمادی از اعتقاد مردم به امامت و ولایت است و فتنه ای که در سال 88 بوجود آمد باعث شد تا این حماسه عظیم ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: در هر زمانی و در هر جایی که شیطان باشد آنجا فتنه وجود دارد.

وی یادآور شد: امروز هم نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد که از جمله آنها آمریکا است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی توطئه های زیادی را برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده تا از توسعه جبهه حق در اقصی نقاط دنیا جلوگیری کند.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری بر توسعه بصیرت تاکید دارند گفت: شیطان امروز ما آمریکا و اسرائیل است و آمریکا با ادعای دموکراسی برخی از کشورها را اشغال کرده است و این در حالی است که در داخل همین کشور حقوق اولیه مردم پایمال می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه ایجاد شبهه از توطئه های فتنه گران سال 88 بود تصریح کرد: فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی با ایجاد شبهه در صدد بودند تا اساس نظام جمهوری ایران را زیر سوال ببرند که با حضور میلیونی مردم تمام این توطئه ها نقش بر آب شد.

حجت الاسلام دشتکی خاطر نشان کرد: حرکت نابخردانه فتنه گران در عاشورای سال 88 ماهیت جبهه باطل را به نمایش گذاشت و همین مساله باعث بوجود آمدن حماسه عظیم نهم دی ماه شد.

وی ادامه داد: مردم در حماسه عظیم نهم دی ماه نشان دادند تا پای جان آماده جانفشانی از توحید، امامت و ولایت هستند.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت وجود دارد یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر باید از همه امورات به روزتر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که سعادت مادی و معنوی انسانها را به دنبال دارد و همه باید در تقویت امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات نهادینه شود یادآور شد: آسیبهای موجود در ادارات باید شناسایی و برای آنها باید راه حل مناسب پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد افزود: یکی از مصادیق منکرات ریاکاری است که باید این رذیله بداخلاقی از جامعه ریشه کن شود.

وی ادامه داد: شبکه تبلیغی استان با بهره گیری از علماء و مبلغین نقش اساسی در توسعه امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: برنامه ریزی برای توسعه امر به معروف و نهی از منکر برای پرسنل بسیارمهم است و به رشد این فرهنگ کمک می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: ما قبل از تکلیف محور حرکت کردن باید وظیفه محور حرکت کنیم و افراد باید بر اساس شرح وظایف خود کارها را به پیش ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز