خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

باید حماسه 9دی را زنده نگه داشت

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۲

امام جمعه زنجان گفت: فرهنگ عاشورایی مردم ارزشمندترین فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران است که بایستی در راستای زنده نگه داشتن آن تمام تلاش خود را به کار بست.

زنجان ـ ایلنا: امام جمعه زنجان با اشاره به حماسه 9 دی در تاریخ ایران گفت: این ایام باید به بهترین شکل برگزار شود تا حماسه ملت ایران از اذهان پاک نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(9 دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی مطلوب امسال در جهت برپایی مراسم 9 دی در استان گفت: این ایام باید به بهترین شکل برگزار شود تا حماسه ملت ایران از اذهان پاک نشود.

وی در ادامه با یادآوری مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: فرهنگ عاشورایی مردم ارزشمندترین فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران است که بایستی در راستای زنده نگه داشتن آن تمام تلاش خود را به کار بست.

امام جمعه زنجان در ادامه به برپایی کنگره های مشاهیر و مفاخر استان اشاره کرد و گفت: این کنگره ها باید دارای خروجی مطلوبی باشد.

حجت الاسلام خاتمی با اعلام اینکه برگزاری چنین کنگره هایی نیازمند بهره گیری از هیات علمی و افراد خبره است، افزود: کنگره هایی که در حد ملی برگزار می شود باید با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده اجرایی شود.

به گفته امام جمعه زنجان نباید از مفاخر و بزرگان دین این استان غافل شد و اثرات فرهنگی که برپایی چنین کنگره هایی در پی خواهد داشت را مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز