خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حراست استاندار زنجان:

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان زنجان نمایشگاه دیداری بود

مدیر کل حراست استانداری زنجان با اشاره به برگزاری مطلوب نمایشگاه بزرگ دولت مهر در استان زنجان گفت: ما شاهد تلاش وکوشش مضاعف رسانه ها در اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها ورسانه ها در این نمایشگاه بزرگ بودیم.

زنجان ـ‌ایلنا: مدیر کل حراست استانداری زنجان با اشاره به برگزاری مطلوب نمایشگاه بزرگ دولت مهر در استان زنجان گفت: ما شاهد تلاش وکوشش مضاعف رسانه ها در اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها ورسانه ها در این نمایشگاه بزرگ بودیم.

به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان، ولی ا...رحیمی مدیر کل حراست استانداری زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دولت مهر در زنجان در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: حضور پر شور وبازدید مردم ومخاطبین از این نمایشگاه نشاندهند رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولین است.

رحیمی با اشاره به حضور گسترده مردم در این نمایشگاه برای بازدید افزود: این حضور پر شور مسئولیت مسئولین را بیشتر می کند.

مدیر کل حراست استانداری زنجان در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت گسترده با مدیریت وسیاستگذاری ویژه برای ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در این نمایشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه به صورت گسترده و مطلوب در استان زنجان تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهها در سطح کشور ودر استانها بسیار ضروری و موثر برای مردم در راستای آشنایی با عملکرد مطلوب دستگاههای اجرایی در دولت نهم ودهم در 7سال اخیر است.

مدیر کل حراست استانداری در بخشی از سخنان خود با ارزیابی مناسب از ارائه گزارش عملکرد با مستندات در این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه عملکرد دولت را به صورت مقایسه ای نشان داده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای مردم فراهم کرد است گفت: مردم با حضور برای بازدید از نمایشگاه و با مقایسه عملکرد دولتها با عملکرد دولت در 7سال اخیر بیشتر آشنا می شوند.

مدیر کل حراست استانداری زنجان در پایان با تقدیر از مطبوعات ورسانه ها افزود: انعکاس اخبار نمایشگاه از سوی رسانه ها به خوبی انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز