خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در بیش از 130 مسجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اجرای طرح احسان حسینی در بیش از 130 مسجد استان زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: قبل از آغاز ماه محرم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند و توزیع نذورات در ماه محرم نیز بر همین اساس صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز  یکشنبه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته اقدامات مختلفی را در زمینه اجرای هرچه بهتر طرح احسان حسینی انجام داده است.

وی در ادامه با معرفی طرح احسان حسینی و نحوه اجرای این طرح افزود: طرح احسان حسینی به مناسبت ماه محرم و همچنین در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت از فیوضات این ماه اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه قبل از آغاز ماه محرم اقدامات لازم در زمینه اجرای طرح احسان حسینی انجام شده است، اضافه کرد: با هماهنگی که امدادگران با هیئت‌های مذهبی انجام داده‌اند، خیرین در صورت تمایل می‌توانند بخشی از نذورات توزیعی خود را در ماه محرم در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا این نهاد نسبت به توزیع انها در بین مددجویان اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات مردم شامل کمک‌های نقدی وغیرنقدی جمع‌آوری و در بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود، اضافه کرد: قبل از اغاز ماه محرم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند و توزیع نذورات در ماه محرم نیز بر همین اساس صورت می‌گیرد.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال طرح احسان حسینی با محوریت مساجد اجرا می شود، اضافه کرد: این اقدام به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مساجد انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح احسان حسینی در مساجد با همکاری هیئت امنای مساجد صورت می‌گیرد، اضافه کرد: از اهدافی که در اجرای طرح احسان حسینی با محوریت مساجد مورد نظر است، شناسایی نیازمندان واقعی با همکاری هیئت امنای مساجد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز