خبرگزاری کار ایران

تغییر فرماندار ماهشهر در دقیقه ۹۰/

طباطبایی فرماندار ماهشهر شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۱

با حضور معاون سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان و در غیاب فرماندار قبلی، سید جعفر طباطبایی به عنوان فرماندار جدید ماهشهر معرفی شد.

ایلنا: جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان ماهشهر با حضور معاون سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسوولین شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، منوچهر حیاتی فرماندار پیشین ماهشهر در این جلسه حضور نیافت که مورد انتقاد معاون سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان قرار گرفت.

سید کریم حسینی گفت: این تغییر قرار بود در اواخر سال گذشته انجام گیرد که به دلیل نزدیک بودن به زمان انتخابات به امروز موکول شد.

وی افزود: بهتر بود که منوچهر حیاتی فرماندار پیشین در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.

امام جمعه ماهشهر نیز تغییر مدیران بدون رعایت شرایط زمانی را از خصوصیات دولت نهم و دهم دانست.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار قبلی گفت: شهرستان ماهشهر ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که باید مسوولین با شناخت و استفاده بهینه از آن در جهت رشد و ترقی این شهرستان گام بردارند.

لازم به ذکر است که سید جعفر طباطبائی تا قبل از این معاون فرماندار ماهشهر بود و همچنین فرمانداری هندیجان و باغملک و معاونت فرمانداری آبادان را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز