خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد حقوق اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد:

شش ماه حبس در انتظار مدیرعامل واحد تولید کننده بلوک سقفی پلی استایرن غیر استاندارد

با كشف بلوك های سقفی پلی استایرن غیر استاندارد در سطح بازار که استفاده از آن خطرات جانی در برداشت واحد تولید كننده متخلف شناسایی و كالاهای مغایر با استاندارد ملی نیز توقیف شد.

ایلنا - اهواز: مدیرعامل واحد تولید کننده بلوک سقفی پلی استایرن در شهرستان دزفول به دلیل عدم رعایت موازین استاندارد و تولید و عرضه محصول بدون نشان استاندارد ملی در بازار به تحمل حبس و جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا از اهواز، مسئول واحد حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان با اعلام این مطلب عنوان کرد: پس از پیگیری کار‌شناسان نمایندگی استاندارد شهرستان دزفول و کشف بلوک‌های سقفی پلی استایرن غیر استاندارد در سطح بازار که استفاده از آن خطرات جانی در برداشت واحد تولید کننده متخلف شناسایی و کالاهای مغایر با استاندارد ملی نیز توقیف شد.

دهدشتی‌زاده افزود: در راستای اجرای ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید که پس از رسیدگی و طی مراحل بدوی و تجدید نظر مدیر عامل این واحد تولیدی به شش ماه حبس و پرداخت سه ملیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن ۱۵۱۷، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز