خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

تمامی استخدام‌های سال 92 به نیروهای بومی اختصاص خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۳

در حال حاضر 300 هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان، مشغول به کار هستند که این مشاغل می‌توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.

ایلنا: استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، از اختصاص 100 درصد استخدام‌های سال 92 دراستان خوزستان به نیروی‌های بومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه ی اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد، افزود: وزارت‌خانه‌های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده‌اند در سال جاری 100 درصد استخدام‌های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام 3 هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کرد و بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی، در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان‌های همجوار، هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می‌شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان شده است.
وی افزود: در حال حاضر 300 هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می‌توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه‌گذار در استان خوزستان بود، افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و 845 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز