خبرگزاری کار ایران

رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای دشت آزادگان:

اولین جشنواره کارآفرینان دشت آزادگان برگزار شد

کد خبر : ۵۳۲۰۲

این جشنواره برای اولین بار در جهت تشویق کارآفرینان و توسعه اشتغال مهارت آموختگان همچنین جذب حمایت سازمانها و نهادهای موثر در اشتغال برگزار شد.

ایلنا - دشت آزادگان: رییس مرک زآموزش فنی وحرفه ای دشت آزادگان گفت: در اولین جشنواره کارآفرینان برتر که با حضورمسئولین شهرستان برگزارشد از تعداد 25 کارآفرین نمونه شهرستان تجلیل گردید.

به گزارش ایلنا از دشت آزادگان؛ این جشنواره برای اولین بار در جهت تشویق کارآفرینان و توسعه اشتغال مهارت آموختگان و همچنین جذب حمایت سازمانها و نهادهای موثر در اشتغال برگزار  شد.

عبدالنبی سواعدی  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشت آزادگان درجمع مسئولین شهری به بیان ساختار و تشکیلات دبیرخانه جشنواره سالیانه کارآفرینان شهرستان و برنامه های مرکز در جهت توسعه آموزشهای مهارتی معطوف به اشتغال سخن گفته و خواستار حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان بویژه کمیته اشتغال از مهارت آموختگان و کارآفرینان شد.

درادامه این مراسم رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی درمورد فرصتهای شغلی و تسهیلات حمایتی از کارآفرینان به سخن پرداخت و از برگزار کنندگان و کارآفرینان تقدیر  کرد.

دیگر سخنران این جشنواره معاون آموزش و مشاور مرکز بود که بعنوان دبیر جشنواره از مهارت آموختگان و کارآموزان خواستند از این جمع کارآفرینان حاضر الگو گرفته و خود، اقدام به ایجاد کارگاه و یا مرکز خدماتی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز