خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:

فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی خوزستان تفاهمنامه همکاری منعقد کردند

کد خبر : ۴۱۰۸۹

این تفاهمنامه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور منعقد گردید.

بندر امام خمینی (ره): معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی گفت: این تفاهمنامه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور و با تاکید بر سند چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خودداری از دانش پیشرفته توانا در تولید علم و فناوری متکی بر سهم بر‌تر منابع انسانی، سرمایه اجتماعی در تولید ملی و ایجاد منعقد گردید.

ملائی خاطر نشان ساخت: گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی بویژه در روستا‌ها و مناطق محروم مرزی استان از طریق آموزش و بکارگیری مهارت در بخشهای صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر، استفاده از توان بالقوه بسیج در زمینه توسعه مهارت آموزی در شهر‌ها و روستاهای استان و کمک به جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها بواسطه ایجاد و ارتقای مهارت شغلی از اهداف انعقاد این تفاهمنامه هستند.

وی افزود: صدور مجوز تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در قالب تشکیل تعاونی‌های آموزشی، واگذاری مدیریت بخشی از فعالیت‌های آموزشی، ارائه آموزش مهارتی به بسیجیان براساس نیازسنجی آموزشی، اعطای گواهینامه مهارتی، تدوین استانداردهای جدید مورد نیاز بخش روستایی و قرار دادن وسایل آموزشی و کمک آموزشی و نرم افزارهای لازم از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز