خبرگزاری کار ایران

در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان کشور؛

فرنگی‌کاران نوجوان خوزستان قهرمان کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۵۲

تیم کشتی فرنگیِ نوجوانان استان خوزستان، قهرمان مسابقات قهرمانی کشوری شد.

بندر امام خمینی(ره): مسابقات کشتی قهرمانی کشور، در رشته ی فرنگی که با حضور 274 کشتی گیر از 30 استان در سالن بعثت شهرک شهید چمرانِ شهرستان ماهشهر برگزار گردید، با قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خوزستان(الف) به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی، در این مسابقات که در روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه جاری در سالن ورزشی بعثت و با انجام 324 کشتی برگزار شد، پس از خوزستان (الف) که با 65 امتیاز به قهرمانی رسید، تیم های مازندران با 51 -  لرستان با 39 - فارس با 39 - قم با 31 و تهران نیز با 31 امتیاز حائز رتبه های بعدی شدند.

بر اساس این گزارش، در اوزان 41، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم به ترتیب، مسعود آدینه وند از لرستان، علیرضا افتخاری از خراسان رضوی، آرمین میرانی از کردستان، محمد مراد الیاسی از خوزستان(الف)، مهدی مراد حاصلی از قم، علی ابراهیمی از خوزستان(الف)، محمد رسن از خوزستان(الف)، امیر حسین بهرامی از لرستان، محمد بیرانوند از خوزستان(الف) و امیر حسین حسینی از مازندران، توانستند با شکست رقیبان خود به مقام قهرمانی دست یابند.

در پایان این مسابقات، علیرضا افتخاری در وزن 46 کیلوگرم از استان خراسان رضوی بعنوان فنی ترین کشتی گیر و استان گیلان هم بعنوان تیم نمونه اخلاق معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز