خبرگزاری کار ایران

توسط پتروشیمی لاله/

دبستان "لاله یك" روستای خلافیات ماهشهر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۱۴

دبستان 3 کلاسه ی لاله 1 که توسط پتروشیمی لاله ساخته شده بود، امروز طی مراسم افتتاح رسمی به بهره برداری رسید.

ایلنا- بندر امام خمینی(ره): این دبستان سه کلاسه توسط مجتمع پتروشیمی لاله بندر امام، در روستای خلافیات از توابع شهرستان ماهشهر ساخته و با حضور مسوولین شهرستان امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، روستای خلافیات یکی از روستاهای محروم و دورافتاده ی شهرستان بندرماهشهر و در مسیر آزاد راه خلیج فارس قرار دارد که پیش از ساخت این دبستان، کودکان این روستا در یک اتاق ساده مشغول تحصیل بودند.

نماینده ی پتروشیمی لاله، هدف از ساخت این دبستان را همراهی با خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و افزود: در این زمینه ما تاکنون ساخت 3 مدرسه را آغاز کرده ایم که امروز اولین آنها راه اندازی شد. ساخت 2 مدرسه ی دیگر نیز با برنامه ریزی 4 الی 5 ماهه امیدواریم مثل پروژه ی اول، در زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسند.

بر اساس این گزارش، وی دامه داد: تاکنون مدرسه ی "لاله 3" با 40 درصد و "لاله 2" با 20 درصد پیشرفت فیزیکی، مطابق با برنامه پیش رفته اند که امیدواریم با تامین به موقع منابع مالی و همکاری سایر دست اندرکاران در موعد مقرر در اختیار سیستم آموزشی شهرستان قرار گیرند.

مدارس لاله 2 و 3 در روستاهای آلبوعلایج وسطی و علیا با فاصله ی 10 تا 20 کیلومتر از روستای خلافیات قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز