خبرگزاری کار ایران

مجری طرح فاضلاب آبادان:

عملیات فاضلاب کوی فرهنگیان آبادان 30 درصد پیشرفت داشته است

کد خبر : ۱۰۷۴۲

شبکه فاضلاب و انشعابات منطقه کوی فرهنگیان به طول 5/18 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال و با پوشش جمعیتی یک هزار خانوار و از محل فروش اوراق مشارکت در حال اجرا است.

ایلنا - آبادان: مجری طرح فاضلاب آبادان گفت: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب منطقه کوی فرهنگیان با 30 درصد پیشرفت فیزکی در حال انجام است.

احمد حسن زاده در گفت و گو با ایلنا با اشاره به هشت ماه زمان برنامه ریزی شده برای اجرای این پروژه افزود: با هماهنگیهای صورت گرفته از سوی فرمانداری ویژه آبادان با سایر ارگانها پیش بینی می شود كار احداث شبكه فاضلاب این منطقه در موعد مقرر به اتمام برسد.

او اظهار داشت: شبکه فاضلاب و انشعابات منطقه کوی فرهنگیان به طول 5/18 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال و با پوشش جمعیتی یک هزار خانوار و از محل فروش اوراق مشارکت در حال اجرا است.

وی در ادامه از اتمام کار اجرای خط اصلی انتقال فاضلاب تعاونیهای مسكن نیروی انتظامی، طلاب و فضای سبز شهرداری خبر داد.
حسن زاده تصریح کرد:علاوه بر اجرای خطوط انتقال فاضلاب در مناطق یاد شده، انشعابات خانگی تعاونی مسكن نیروی انتظامی نیز تمام و واگذار شده است.

او یاد آور شد: در هفته جاری همچنین عملیات احداث این خط در منطقه فرهنگیان ادامه می یابد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز