خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد:

رشد تولید هشت درصدی در شمش و 18 درصدی در گندله‌سازی فولادخوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۳

مجموع تولید شمش فولاد در این شرکت تاپایان مردادماه سال جاری به یک میلیون و 553 هزارتن رسید.

ایلنا: مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: حاصل تلاش پنج ماهه فولادمردان خوزستان در مقایسه با سال قبل: رشد تولید هشت درصدی در شمش و ۱۸ درصدی در گندله سازی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالمجید شریفی افزود: فولادمردان فولادخوزستان موفق شدند با تلاش مضاعف و برنامه ریزی شده خود طی پنج ماه سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی، رشد تولیدی معادل ۸ درصد در شمش فولاد، ۱۸ درصد درگندله سنگ آهن و پنج درصد در تولید آهن اسفنجی را محقق سازند.

وی ادامه داد: مجموع تولید شمش فولاد دراین مدت از یک و نیم میلیون تن، که تولید تمام سال کارخانه در سال ۱۳۸۰ بود، عبور کرد و تاپایان مردادماه به یک میلیون و ۵۵۳ هزارتن رسید.

شریفی اظهار داشت: در همین مدت تولید گندله سنگ آهن در فولادخوزستان به دو میلیون و۳۱۳ هزارتن بالغ گشت که نشانگر رشد ۱۸ درصدی درتولید این محصول است و یک موفقیت بزرگ برای واحدهای گندله سازی شرکت شمرده می‌شود. علاوه براین تولید گندله در مردادماه به رقم ۵۷۵ هزار و ۵۷۰ تن رسید که یک رکورد ماهانه جدید در تاریخ فعالیت این کارخانه است.

به‌گفته شریفی در همین مدت واحدهای احیاء مستقیم فولادخوزستان نیز موفق شدند با تولید یک میلیون و۵۸۳ هزار تن آهن اسفنجی، رشد پنج درصدی در تولید این محصول را نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم بزنند که با توجه به شرایط دشوار تولید در تابستان یک موفقیت چشمگیر برای کارکنان پرتلاش این واحد‌ها به‌شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: علیرغم گرمای بی‌سابقه هوا و محدودیت‌های مصرف انرژی، این رقم ۱۲۱ هزار تن بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز