خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 26 طرح صنعتی و معدنی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۸

طرح‎های صنعتی مذکورشامل صنایع معدنی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، فلزی، غیر فلزی، نساجی وسلولزی است که در شهرستان های نیشابور، فریمان، چناران، تربت حیدریه، جوین، گناباد و مشهد به بهره‌برداری رسیده و 2344 نفر را به طور مستقیم مشغول به خواهدکرد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۶ طرح صنعتی و معدنی در خراسان رضوی آماده بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، ناصرفخرموحدی گفت: همزمان بافرا رسیدن هفته دولت ۲۶ طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه گذاری ۳۱۷۲ میلیارد ریال، توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی به بهره‎برداری رسیده و آماده افتتاح می‌شود.

وی گفت: طرح‎های صنعتی مذکور شامل صنایع معدنی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، فلزی، غیر فلزی، نساجی و سلولزی است که در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، چناران، تربت حیدریه، جوین، گناباد و مشهد به بهره‌برداری رسیده و ۲۳۴۴ نفر را به طور مستقیم مشغول به خواهد کرد.

فخرموحدی با بیان این مطلب که ظرفیت تولید سالانه این واحد‌ها بالغ بر یک میلیون تن است، افزود: بیلت و شمش فولادی، فرآورده‌های لبنی و آبمیوه، انواع باتری‌های صنعتی مخابراتی، ساخت انواع ورق و پروفیل آهنی، بتن سبک، آماده، بلوک دیواری سبک و کف پوش سیمانی، ظروف اپال، چینی استخوانی و قاشق و چنگال، انواع محصولات بهداشتی، انواع نان، بیسکویت، کیک، کلوچه و شیرینی، ریخته‌گری، سیانور سدیم، چرم مصنوعی، فرآوری کائولن و... از جمله این محصولات و زمینه‌های کاری این واحدهای تولیدی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز